Krajevna skupnost Gorica: »Ogorčeni smo.«
Uporabnike je o tem seznanila z obvestilom v poštnih nabiralnikih. »Odločno nasprotujemo temu,« pravi Jože Kandolf, predsednik KS Gorica. »Ogorčeni smo. Pošte Slovenije kot državno podjetje ne zanimajo tegobe, ki jih imajo prebivalci s poštnimi storitvami na pošti 3321 Gorica, kjer smo morali že sedaj uporabniki storitev čakati v vrsti. Koliko časa bo potemtakem treba na pošti 3320, kamor nas preusmerjajo?«, se sprašuje v imenu krajanov. »V naši krajevni skupnosti živi veliko ljudi, ki so doslej imeli pošto blizu svojemu domu, odslej jih bodo morali iskati v zanje dokaj oddaljeni pošti.«
Z vsebino protestnega pisma, ki so ga posredovali Pošti Slovenije, so seznanili več naslovov. Tudi Mestno občino Velenje. Toda kaj lahko ta stori?
Mestna občina Velenje: »Zaprtje je poslovna odločitev Pošte Slovenije.«
Čeprav so tudi na upravi Mestne občine Velenje ogorčeni nad odločitvijo Pošte Slovenije, da bo z novim letom ukinila poslovalnico na Gorici, poudarjajo, da gre za poslovno odločitev družbe, ki je usmerjena predvsem v zniževanje stroškov in ustvarjanje dobička ter manj v družbeno odgovorno ravnanje, prijaznost, dosegljivost njihovih storitev za uporabnike in na njihove odločitve nima toliko vpliva, kot bi si želeli, pojasnjuje vodja kabineta župana Saša Sevčnikar.
»Že na prvo namero Pošte Slovenije o zaprtju poslovalnice na Goriški 40 dobro leto nazaj, smo se ostro odzvali. Krajevna skupnost Gorica ima največje število občanov v občini. Obstoječi prostori poslovalnice so premajhni za uporabnike. Predlagali smo, da bi prostore preselili v novozgrajen stanovanjski objekt na Gorici, ki bi bili primernejši za izvajanje tovrstne dejavnosti. Obstoječe prostore smo bili pripravljeni celo kupiti in tako spodbuditi njihovo odločitev za prestavitev poslovalnice v novo zgrajeno stanovanjsko sosesko. Žal je odločitev Pošte Slovenije poslovne narave, ki so jo verjetno dobro preučili, saj ne ukinjajo le poslovalnice v Velenju, ampak tudi drugje po Sloveniji,« pravi.
Pošta Slovenije: »Prilagajati se moramo spremenjenim okoliščinam.«
Da razumejo razočaranje občanov zaradi zaprtja pošte 3321 Velenje, vendar se morajo prilagajati spremenjenim okoliščinam poslovanja, pravi direktor Poslovne enote Celje, Cvetko Sršen. »Zaradi povečanja obsega elektronske komunikacije in sodobnih tehnologij, ki bistveno spreminjajo uporabniške navade potrošnikov, se tako kot drugi poštni operaterji v Evropski uniji soočamo z velikimi strukturnimi spremembami na trgu poštnih storitev. Optimizacija in modernizacija poštnega omrežja sta pomembni smernici delovanja in poslovanja tudi vseh ostalih poštnih operaterjev v EU. Kot se dogaja tudi drugje po svetu, se bo trend upadanja klasičnih pisemskih pošiljk nadaljeval, obseg paketov pa naraščal, to pa terja od vseh poštnih operaterjev določene prilagoditve,« pojasnjuje in dodaja, da bo ne glede na zaprtje pošte 3321 Velenje, Pošta Slovenije še naprej zagotavljala poštne storitve prebivalcem na teh območjih, kot jih določata Zakon o poštnih storitvah ter Splošni akt o kakovosti izvajanja univerzalne poštne storitve. »To pomeni, da imajo uporabniki še naprej zagotovljeno dostavo 5-krat tedensko. Uporabniki lahko storitve opravljajo še na dveh poštah v Velenju, del storitev pa tudi pri pismonoših.«