Cilj akcije je je jasen, povečati delež pripetih voznikov in potnikov med vožnjo, tako odraslih kot tudi otrok, podučiti kako se pravilno namesti varnostni pas, dvigniti kulturo zavedanja pomembnosti uporabe varnostnega pasu ter posledično zmanjšati najhujše posledice prometnih nesreč.
Po statističnih podatkih kar tretjina smrtnih žrtev med vozniki in potniki v osebnih vozilih v lanskem letu ni uporabljala varnostnega pasu (33 %), delež pripetosti smrtnih žrtev med potniki pa je bil za več kot 10 odstotkov slabši kot pri voznikih (44 %). Med telesno poškodovanimi vozniki je bil delež pripetosti boljši – med huje poškodovanimi vozniki jih varnostni pas ni uporabljalo 14 odstotkov, med lažje poškodovanimi pa 3 odstotki.
Večina ljudi sicer pozitivno ocenjuje uporabo varnostnega pasu vendar pogosto, predvsem na vsakodnevnih in krajših vožnjah, podcenjujejo tveganje in možne posledice trka in ga zato ne uporabljajo na krajših vožnjah.
Opazovanja, ki jih je leta 2016 izvedla agencija, so pokazala, da je med vožnjo uporabljalo varnostni pas 90 odstotkov voznikov, 92 odstotkov potnikov spredaj ter le 68 odstotkov na zadnjih sedežih, otroci pa so bili v povprečju pripeti v 93 odstotkih. Najbolj pogosto so bili pripeti voznik in sovozniki na avtocestah, nato na regionalnih cestah, najnižji delež pripetosti pa so opazili na ulicah znotraj naselij. Opazovanja tudi kažejo, da so ženske v povprečju pogosteje pripete kot moški.