V Velenju je dve uri in pol dolga predstavitev in razprava potekala mirno. Na lani poleti predstavljeno traso so načrtovalci prejeli 300 pripomb, od tega so jih 25 podale 4 občine, skozi katere bo tekla štiripasovna hitra cesta. Veliko so jih upoštevali, vseh pa ni bilo mogoče. Spremenjena trasa bo bistveno manj posegla na najboljša kmetijska zemljišča v savinjski dolini, spremenili so približno 20 lokacij. Upoštevali so tudi pripombe velenjske občine o trasi mimo pokopališča v Podkraju. Tam bo sedaj tekla na nasipu in galeriji, pod katero bo tekel potok Velunjščica, torej tik ob sedanji cesti proti pokopališču. Tako so se odločili tudi zato, ker je hrib v Podgorju geološko neprimeren za gradnjo. V Velenju bo treba zaradi gradnje porušiti 18 objektov, delno pa bodo v Pesju prestavili tudi strugo reke Pake. Nova različica trase bo dolga dobrih 13 kilometrov, od tega 2 in pol kilometra teče po občini Velenje. Gradnja naj bi stala 308 milijonov evrov, prejšnja različica pa je bila ocenjena na 314 milijonov evrov.
Mikrolokacije še niso določene
Velenje – Velenjčane je na javni razpravi ob trasi hitre ceste med Velenjem in Šentrupertom zanimalo tudi, kaj se trenutno dogaja na trasi od velenja do slovenj Grdaca, ki je že umeščena v prostorske načrte. Izvedeli so, da trenutno pripravljajo ekonomsko upravičenost trase, na podlagi te pa bodo določili mikrolokacije. Izgradnje te hitre ceste naj bi stekla v letu 2019, zaenkrat namreč vse aktivnosti tečejo po planu.